Здравейте .Като запаля автомобила ми дава грешка на ABS , VDC и ASR свети постоянно и не мога да го включа.При диагностика ми излезна грешка C1360 (Автомобила е завъртян около оста си(поне така го превежда програмата ).Проверихме всички предпазители , но са си наред, правихме диагностика на ABS централата , но всичко си включва(или поне така се чува).Набедихме датчика за странично ускорение(Yaw rate sensor) сменихме го , но пак излиза тази грешка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. Благодаря предварително!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ABS/VDC/ASR Alfa GT 1.9JTDm
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dimitar_did Покажи съобщениеЗдравейте .Като запаля автомобила ми дава грешка на ABS , VDC и ASR свети постоянно и не мога да го включа.При диагностика ми излезна грешка C1360 (Автомобила е завъртян около оста си(поне така го превежда програмата ).Проверихме всички предпазители , но са си наред, правихме диагностика на ABS централата , но всичко си включва(или поне така се чува).Набедихме датчика за странично ускорение(Yaw rate sensor) сменихме го , но пак излиза тази грешка . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. Благодаря предварително!Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеДатчикът в кормилната колона за ъгъла на волана.
Comment
-
Тая процедура се прави едновременно с реглаж на заден и преден мост. Когато ъгъла е 0` се калибрира. На земята никога не можеш да хванеш точна 0 за да калибрираш. Има естествено някакъв допуск на отклонение, но ако искаш да стане както трябва се прави по описания горе начин.
Пс Относно темата вече, само по себе си неточно калибриране няма да ти извади чек в първия момент, докато не разбере че колата не се движи в указаната от датчика посока. Клегата спомена че чека свети постоянно и има регистрирана грешка номер едикой си. Потърси инфо за номера на грешката и виж какво пише за нея. Вероятно има проблем който трябва да се реши, но не мисля че калибрацията е проблема.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеТая процедура се прави едновременно с реглаж на заден и преден мост. Когато ъгъла е 0` се калибрира. На земята никога не можеш да хванеш точна 0 за да калибрираш. Има естествено някакъв допуск на отклонение, но ако искаш да стане както трябва се прави по описания горе начин.
Пс Относно темата вече, само по себе си неточно калибриране няма да ти извади чек в първия момент, докато не разбере че колата не се движи в указаната от датчика посока. Клегата спомена че чека свети постоянно и има регистрирана грешка номер едикой си. Потърси инфо за номера на грешката и виж какво пише за нея. Вероятно има проблем който трябва да се реши, но не мисля че калибрацията е проблема.
Comment
-
Нека колегата да каже дали е свалял волана!? Ако не е, възможно датчика за положението на волана да е дал фира или както казва Alex, да е за настройка, но трябва на стенд да се прави(mirchozo го е написал), аз се настрадах на моята така на око.Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid
Comment
-
Първоначално публикувано от Strahil Покажи съобщениеНека колегата да каже дали е свалял волана!? Ако не е, възможно датчика за положението на волана да е дал фира или както казва Alex, да е за настройка, но трябва на стенд да се прави(mirchozo го е написал), аз се настрадах на моята така на око.
Comment
-
Здравейте
Извинявам се , че не съм ви отговорил , но ме нямаше. Да ви кажа какво точно е правено по колата .Това се появи след като смених тампоните на стабилизиращата щанга и след като и измих мотора .Колата е минавала преден мост и имаше отклонение на предния мост и на задния мост .Момчетата настроиха и предния и задния мост в допуските.Датчиците на АБС ги проверявах и всичките ми показват еднакво съпротивление .Като я закачат колата при въртене на волана показва ,че датчика работи и доколкото разбрах показва правилно.Правиха тест на АБС централата и се чуваше , че чатка и двигателчето тръгваше.Машинката на съединителя и стоп машинката съм ги свалял и двете изглеждат добре, като ми направи впечатление , че стоп машинката има един нормално отворен и един нормално затворен контакт.Смених и Yaw rate сенсора и нищо .Тази грешка С1360 си стои , търкат я и пак се появява .При тези момчета при които я карах колата си личи , че разбират , но и те се изчерпаха.Благодаря на всички които са взели отношение по моя проблем.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_did Покажи съобщениеИзвинявам се , че не съм ви отговорил , но ме нямаше. Да ви кажа какво точно е правено по колата .Това се появи след като смених тампоните на стабилизиращата щанга и след като и измих мотора .Колата е минавала преден мост и имаше отклонение на предния мост и на задния мост .Момчетата настроиха и предния и задния мост в допуските.Датчиците на АБС ги проверявах и всичките ми показват еднакво съпротивление .Като я закачат колата при въртене на волана показва ,че датчика работи и доколкото разбрах показва правилно.Правиха тест на АБС централата и се чуваше , че чатка и двигателчето тръгваше.Машинката на съединителя и стоп машинката съм ги свалял и двете изглеждат добре, като ми направи впечатление , че стоп машинката има един нормално отворен и един нормално затворен контакт.Смених и Yaw rate сенсора и нищо .Тази грешка С1360 си стои , търкат я и пак се появява .При тези момчета при които я карах колата си личи , че разбират , но и те се изчерпаха.Благодаря на всички които са взели отношение по моя проблем.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_did Покажи съобщениеИзвинявам се , че не съм ви отговорил , но ме нямаше. Да ви кажа какво точно е правено по колата .Това се появи след като смених тампоните на стабилизиращата щанга и след като и измих мотора .Колата е минавала преден мост и имаше отклонение на предния мост и на задния мост .Момчетата настроиха и предния и задния мост в допуските.Датчиците на АБС ги проверявах и всичките ми показват еднакво съпротивление .Като я закачат колата при въртене на волана показва ,че датчика работи и доколкото разбрах показва правилно.Правиха тест на АБС централата и се чуваше , че чатка и двигателчето тръгваше.Машинката на съединителя и стоп машинката съм ги свалял и двете изглеждат добре, като ми направи впечатление , че стоп машинката има един нормално отворен и един нормално затворен контакт.Смених и Yaw rate сенсора и нищо .Тази грешка С1360 си стои , търкат я и пак се появява .При тези момчета при които я карах колата си личи , че разбират , но и те се изчерпаха.Благодаря на всички които са взели отношение по моя проблем.
Грешките с 3-ка на втора позиция са грешки по системата за запалване.
Ако е така - заден десен датчик или някакъв проблем, задържащ задно дясно колело.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеДа не би грешката да е - C1260 Speed Wheel RR Comparison Failure.
Грешките с 3-ка на втора позиция са грешки по системата за запалване.
Ако е така - заден десен датчик или някакъв проблем, задържащ задно дясно колело.
Comment
-
Здравейте.Прегледал съм всички букси и конектори , в двигателния отсег след което съм напръскал с контактен спрей.Колегата беше споменал за несъотвествие между волана и посоката на гумите.Момчетата от сервиза ми въртяха волана и гледаха на лаптопа ъгъла на завиване и казаха ,че е наред.Как мога да го проверя? Благадаря предварително.
Comment
Comment